lauantai 19. tammikuuta 2013

Tavoitemekko

Ostin tavoitemekon. Ihan kun kaappi ei jo pullistelisi näitä vähän liian pieniä vaatteita. Mutta tämä on the mekko. Desigual-ihanuus.

Mekko on mekko, mutta se toi mukanaan sisältöä elämään. Saman tien aloitin viiden kilon tiputuksen hurjan kuntosali- ja ruokaohjelman avulla, vaikka viimeiset viisi vuotta olen keskittynyt vain syömään itseni lihavaksi ja sairaaksi.

Televisio on pullollaan tositv-laihdutusohjelmia, välillä kyllästymiseen asti. Silti niistä voi saada hyviä ajatuksia. Jutan superdieettiohjelmassa sähköasentaja tuumi, ettei sokerista ole enää ollut vaikeuksia kieltäytyä tajuttuaan, ettei se oikeasti tuo hyvää oloa. Todellinen hyvä olo syntyy siitä, että pysyy päätöksessään. Tällä kertaa minustakin tuntuu, että tiedän mitä haluan. Sitä kohti.


PS. seuraava tavoite ja sen palkkio on jo valmiina mielessä. Vanhan tatuioinnin korjailu. Tuskin maltan odottaa!

3 kommenttia:

  1. Lämpimästi kannustan sinua tuossa! MInä tein viime syksynä tuota asiaa, ja olen nyt kolmen kilon päässä tavoitteestani. NYt on heikko hetki.
    Mutta omasta puolestani voin kyllä sanoa,että kaikki se, mikä muuttui,kun vihdoin minulla oli paukut toteuttaa haavettani ja motivaatio siihen- niin on kyllä paljon .
    Kiakki muuttui.
    Se hyvänolon tunne, mikä valtaa itsensä,kun taas on pitkän ( kamalan pitkän) tauon jälkeen tyytyväinen itseensä,eikä häpeä itseään,kun peilistä katsoo, niin on iso.

    MInä noudatin Cambridge ohjelmaa, ja kävin valmentajani luona kerran viikossa. Edelleen olen sen varassa osin, sillä harjoittelen nyt syömään taas oikein, ja suhtautumaan ruokaan oikein,siitä on kyse.

    Minähän olen syönyt ja juonut useamman vuoden ja täyttänyt sillä arkea,tyhjiötä. Tunnesyöppö- niin selkeästi.

    Avaudun näköjään aina täällä sinun luonasi :-)

    Tavoitehousut on hyvät. Tavoitemekko kuulostaa upealle! Ripusta se näkyvälle paikalle, että se on koko ajan silmissä, niin motivaatio ei pääse kaoamaan matkalla ja heikkoina hetkinä vahvistuu.

    Tuo keskiviikon ohjelma ysiltä ei ole huono. Siinä aika hyvin näkee, mitä oikeasti tapahtuu ja mikä on mahdollisuus. Minä itse ihailen tuota sarjan naista ihan valtavasti.

    Tsemmpiä siull.

    VastaaPoista
  2. Sulla on mun luonto :) Mä melkein hankin Desigual mekon tavoitteekseni, ne on niin ihania.
    Kohta kaksoset lähtee sit yhdessä kylille mekoissaan.

    VastaaPoista
  3. Se mahtuu jo :) miinus 2,5 kg riitti mut tähän en jätä!

    VastaaPoista